Kardos Norbert (2015) Értékesítési módok és formák a Kempinski Hotel Corvinus éttermében, az ÉS Bisztróban, hatásuk az üzemeltetési színvonalra és a jövedelmezőségre. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.
PDF
Értékesítési-módok-és-formák-a-Kempinski-Hotel-Corvinus-Éttermében-az-ÉS-Bisztróban-hatásuk-az-üzemeltetési-színvonalra-és-a-jövedelmezőségre.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar
Tanszék
Turizmus Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | projektmunka |
---|---|
Kulcsszavak: | Értékesítés, Kempinski, Bisztró, Jövedelmezőség, Színvonal |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Meleg Gizella |
Rekord készítés dátuma: | 2015. Máj. 29. 08:47 |
Utolsó módosítás: | 2015. Szep. 02. 12:59 |
Actions (login required)
Tétel nézet |