Értékesítési módok és formák a Kempinski Hotel Corvinus éttermében, az ÉS Bisztróban, hatásuk az üzemeltetési színvonalra és a jövedelmezőségre.

Kardos Norbert (2015) Értékesítési módok és formák a Kempinski Hotel Corvinus éttermében, az ÉS Bisztróban, hatásuk az üzemeltetési színvonalra és a jövedelmezőségre. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Értékesítési-módok-és-formák-a-Kempinski-Hotel-Corvinus-Éttermében-az-ÉS-Bisztróban-hatásuk-az-üzemeltetési-színvonalra-és-a-jövedelmezőségre.pdf] PDF
Értékesítési-módok-és-formák-a-Kempinski-Hotel-Corvinus-Éttermében-az-ÉS-Bisztróban-hatásuk-az-üzemeltetési-színvonalra-és-a-jövedelmezőségre.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus -vendéglátás-FOSZK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: Értékesítés, Kempinski, Bisztró, Jövedelmezőség, Színvonal
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2015. Máj. 29. 08:47
Utolsó módosítás: 2015. Szep. 02. 12:59

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet