Szállodában előforduló kommunikációs helyzetek és protokoll elvárások az InterContinental Budapest példáján keresztül

Kiss Katalin (2015) Szállodában előforduló kommunikációs helyzetek és protokoll elvárások az InterContinental Budapest példáján keresztül. Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar.

[thumbnail of Combine Result.pdf] PDF
Combine Result.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (846kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Kereskedelmi, Vendéglátóipari és Idegenforgalmi Kar

Tanszék

Turizmus Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Turizmus-Vendéglátás-FOSZK

Mű típusa: projektmunka
Kulcsszavak: Kommunikáció, Protokoll, InterContinental Budapest, Szálloda, Panaszszituáció
Felhasználói azonosító szám (ID): Meleg Gizella
Rekord készítés dátuma: 2015. Máj. 29. 10:49
Utolsó módosítás: 2016. Feb. 03. 12:41

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet