Dirle-Czeiszperger Dóra (2012) Egységben az erő!: A közösségi vásárlás modelljének bemutatása a Bónusz Brigád példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.
PDF
D_16331_Dirle-Czeiszperger Dóra.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (3MB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Nincs adat
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Közösségi média, Marketingkommunikáció |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Kovály Erzsébet |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Szep. 02. 11:42 |
Utolsó módosítás: | 2021. Szep. 02. 11:42 |
Actions (login required)
Tétel nézet |