Reklámüzenetek hatékonyságának elemzése a kozmetikumok piacán: BTL kommunikáció vizsgálata az Avon márkán keresztül

Csorba Annabella (2012) Reklámüzenetek hatékonyságának elemzése a kozmetikumok piacán: BTL kommunikáció vizsgálata az Avon márkán keresztül. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of D_16323_Csorba Annabella.pdf] PDF
D_16323_Csorba Annabella.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (893kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Reklámhatékonyság, Fogyasztói magatartás, Kozmetikai piac
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovály Erzsébet
Rekord készítés dátuma: 2021. Szep. 02. 10:39
Utolsó módosítás: 2021. Szep. 02. 10:39

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet