A könyvkereskedelmi marketing alkalmazások és azok fejlesztési lehetőségei a Klett Kiadó PONS kiadványainak esetében

Körmöndi Mihály (2006) A könyvkereskedelmi marketing alkalmazások és azok fejlesztési lehetőségei a Klett Kiadó PONS kiadványainak esetében. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of DB_1297_Körmöndi Mihály.pdf] PDF
DB_1297_Körmöndi Mihály.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (848kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

TQM

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketing
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovály Erzsébet
Rekord készítés dátuma: 2021. Júl. 27. 11:24
Utolsó módosítás: 2021. Júl. 27. 11:24

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet