„Értékmarketing" és kultúrafinanszírozás: a Nemzeti Kulturális Alap marketingtevékenységének bemutatása és elemzése

Kiss Huba (2006) „Értékmarketing" és kultúrafinanszírozás: a Nemzeti Kulturális Alap marketingtevékenységének bemutatása és elemzése. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of DB_1291_Kiss Huba.pdf] PDF
DB_1291_Kiss Huba.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Külgazdaság

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Kultúrafinanszírozás
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovály Erzsébet
Rekord készítés dátuma: 2021. Júl. 27. 09:51
Utolsó módosítás: 2021. Júl. 27. 09:51

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet