Kiss Huba (2006) „Értékmarketing" és kultúrafinanszírozás: a Nemzeti Kulturális Alap marketingtevékenységének bemutatása és elemzése. Külkereskedelmi Kar.
PDF
DB_1291_Kiss Huba.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) Download (1MB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Nincs adat
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Kultúrafinanszírozás |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Kovály Erzsébet |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Júl. 27. 09:51 |
Utolsó módosítás: | 2021. Júl. 27. 09:51 |
Actions (login required)
Tétel nézet |