Krizka Barbara (2004) A kiszolgálási színvonal mérésének módszere, vizsgálata egy logisztikai szolgáltató cégnél. Külkereskedelmi Kar.
PDF
DB_0799_Krizka Barbara.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) Download (280kB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Nincs adat
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Logisztikai szolgáltató |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Kovály Erzsébet |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Júl. 15. 11:29 |
Utolsó módosítás: | 2021. Júl. 15. 11:29 |
Actions (login required)
Tétel nézet |