Fodor Viktória (2004) Direktmarketing eszközök a kétoldalú kockázatérzet csökkentésében: Bemutatás és elemzés a MONEYMAXX Bébi példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.
PDF
DB_0764_Fodor Viktória.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) Download (1MB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Nincs adat
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Direktmarketing |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Kovály Erzsébet |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Júl. 14. 11:46 |
Utolsó módosítás: | 2021. Júl. 14. 11:46 |
Actions (login required)
Tétel nézet |