Direktmarketing eszközök a kétoldalú kockázatérzet csökkentésében: Bemutatás és elemzés a MONEYMAXX Bébi példáján keresztül

Fodor Viktória (2004) Direktmarketing eszközök a kétoldalú kockázatérzet csökkentésében: Bemutatás és elemzés a MONEYMAXX Bébi példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of DB_0764_Fodor Viktória.pdf] PDF
DB_0764_Fodor Viktória.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi Marketing és TQM

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Direktmarketing
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovály Erzsébet
Rekord készítés dátuma: 2021. Júl. 14. 11:46
Utolsó módosítás: 2021. Júl. 14. 11:46

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet