Virág Imre (2012) La gestion de la relation client et la fidélisation en grande consommation. Külkereskedelmi Kar.
PDF
D_16257_DLY0GR - Virág Imre.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (971kB) |
|
PDF
D_16257_DLY0GR - Virág Imre.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (971kB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Nincs adat
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Nemzetközi Gazdálkodás (francia nyelven)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Márkahűség, Fogyasztói magatartás, Márkamenedzsment |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Kovály Erzsébet |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Júl. 13. 07:39 |
Utolsó módosítás: | 2021. Júl. 13. 07:39 |
Actions (login required)
Tétel nézet |