Szabó Balázs (2012) Online marketing in the clothes industry: Which online marketing channel(s) should be used to attract online customers to PUMA's webshop? Külkereskedelmi Kar.
PDF
D_16203_ABPTZW - Szabó Balázs.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (991kB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Nincs adat
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Nemzetközi Gazdálkodás (angol nyelven)
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Online marketing, Marketing eszközök |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Kovály Erzsébet |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Júl. 09. 05:08 |
Utolsó módosítás: | 2021. Júl. 09. 05:08 |
Actions (login required)
Tétel nézet |