Sáfár Tímea (2006) „A palackba zárt Toszkána" - avagy a hazai tusfürdő piac elemzése a Palmolive Olive Milk piaci bevezetésének tükrében. Külkereskedelmi Kar.
|
PDF
DB_1317_Sáfár Tímea.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) Download (2MB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Nincs adat
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | Piaci bevezetés |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | Erzsébet Kovály |
| Rekord készítés dátuma: | 2021. Júl. 07. 13:04 |
| Utolsó módosítás: | 2021. Júl. 07. 13:04 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

