„A palackba zárt Toszkána" - avagy a hazai tusfürdő piac elemzése a Palmolive Olive Milk piaci bevezetésének tükrében

Sáfár Tímea (2006) „A palackba zárt Toszkána" - avagy a hazai tusfürdő piac elemzése a Palmolive Olive Milk piaci bevezetésének tükrében. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of DB_1317_Sáfár Tímea.pdf] PDF
DB_1317_Sáfár Tímea.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Külgazdaság

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Piaci bevezetés
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovály Erzsébet
Rekord készítés dátuma: 2021. Júl. 07. 13:04
Utolsó módosítás: 2021. Júl. 07. 13:04

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet