Török Bettina (2006) A Baba felnőtté válása: Az újtermék-bevezetés marketing eszközeinek bemutatása a Baba Natura termékcsalád bevezetésének példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.
PDF
DB_1334_Török_Bettina_szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) Download (3MB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Nincs adat
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Gazdaságdiplomácia és Nemzetközi Menedzsment
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Termékbevezetés |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Kovály Erzsébet |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Júl. 06. 11:19 |
Utolsó módosítás: | 2021. Júl. 06. 11:19 |
Actions (login required)
Tétel nézet |