Török Bettina (2006) A Baba felnőtté válása: Az újtermék-bevezetés marketing eszközeinek bemutatása a Baba Natura termékcsalád bevezetésének példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.
|
PDF
DB_1334_Török_Bettina_szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) Download (3MB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Nincs adat
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Gazdaságdiplomácia és Nemzetközi Menedzsment
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | Termékbevezetés |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | Erzsébet Kovály |
| Rekord készítés dátuma: | 2021. Júl. 06. 11:19 |
| Utolsó módosítás: | 2021. Júl. 06. 11:19 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

