A Baba felnőtté válása: Az újtermék-bevezetés marketing eszközeinek bemutatása a Baba Natura termékcsalád bevezetésének példáján keresztül

Török Bettina (2006) A Baba felnőtté válása: Az újtermék-bevezetés marketing eszközeinek bemutatása a Baba Natura termékcsalád bevezetésének példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of DB_1334_Török_Bettina_szakdolgozat.pdf] PDF
DB_1334_Török_Bettina_szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (3MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdaságdiplomácia és Nemzetközi Menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Termékbevezetés
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovály Erzsébet
Rekord készítés dátuma: 2021. Júl. 06. 11:19
Utolsó módosítás: 2021. Júl. 06. 11:19

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet