Farkas Adrienn (2012) Kommunikációs eszközök szerepe a sportmarketingben, az MKB Veszprém KC kézilabda sportegyesület szakmai tevékenységén keresztül bemutatva. Külkereskedelmi Kar.
PDF
D_16055_RF9A3F - Farkas Adrienn.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Nincs adat
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Sportmarketing |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Kovály Erzsébet |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Jún. 23. 07:00 |
Utolsó módosítás: | 2022. Jún. 28. 09:37 |
Actions (login required)
Tétel nézet |