Kommunikációs eszközök szerepe a sportmarketingben, az MKB Veszprém KC kézilabda sportegyesület szakmai tevékenységén keresztül bemutatva

Farkas Adrienn (2012) Kommunikációs eszközök szerepe a sportmarketingben, az MKB Veszprém KC kézilabda sportegyesület szakmai tevékenységén keresztül bemutatva. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of D_16055_RF9A3F - Farkas Adrienn.pdf] PDF
D_16055_RF9A3F - Farkas Adrienn.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Sportmarketing
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovály Erzsébet
Rekord készítés dátuma: 2021. Jún. 23. 07:00
Utolsó módosítás: 2022. Jún. 28. 09:37

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet