Közvélemény és politikai befolyásolás különös tekintettel a 2002-es országgyűlési választásra a közvélemény-kutatások vonatkozásában

Eschwig Hajts Erzsébet (2012) Közvélemény és politikai befolyásolás különös tekintettel a 2002-es országgyűlési választásra a közvélemény-kutatások vonatkozásában. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of D_16050_POV2I1 - Eschwig Hajts Erzsébet.pdf] PDF
D_16050_POV2I1 - Eschwig Hajts Erzsébet.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kommunikáció és Médiatudomány

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Politikai marketing
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovály Erzsébet
Rekord készítés dátuma: 2021. Jún. 23. 06:44
Utolsó módosítás: 2021. Jún. 23. 06:44

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet