Oláh Róbert (2012) Ügyfélkapcsolat menedzsment a B2B szektorban a T-Systems Magyarország Zrt. példáján keresztül. Külkereskedelmi Kar.
PDF
DB_2599_Q25ORO - Oláh Róbert.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) Download (1MB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Nincs adat
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | B2B |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Kovály Erzsébet |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Máj. 26. 10:28 |
Utolsó módosítás: | 2022. Jún. 28. 09:40 |
Actions (login required)
Tétel nézet |