A Hervis megítélésének és image-ának vizsgálata a 20-25 év közötti fiatalok körében

Berecz Annamária (2014) A Hervis megítélésének és image-ának vizsgálata a 20-25 év közötti fiatalok körében. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of Berecz_Annamária_FHYAIM_Hervis_image_vizsgálata.pdf] PDF
Berecz_Annamária_FHYAIM_Hervis_image_vizsgálata.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Image, Hervis, Piackutatás
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2015. Már. 05. 12:12
Utolsó módosítás: 2015. Szep. 29. 13:40

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet