Tóth Zsófia (2014) A trade marketing szerepe az OTC gyógyszerek piacán a Sanofi példáján keresztül bemutatva. Külkereskedelmi Kar.
|
PDF
DB_2847_DWUGSW - Tóth Zsófia.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) Download (1MB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Nincs adat
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | Trade marketing |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | Erzsébet Kovály |
| Rekord készítés dátuma: | 2021. Máj. 19. 08:23 |
| Utolsó módosítás: | 2022. Jún. 28. 09:25 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

