Takács Tibor Nimród (2014) Lokális márkák marketingmanagementjének kihívásai multinacionális vállalati környezetben. Külkereskedelmi Kar.
PDF
DB_2842_Takács_Tibor_Nimród_JAQ66I.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) Download (1MB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Nincs adat
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Marketingmenedzsment |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Kovály Erzsébet |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Máj. 19. 07:59 |
Utolsó módosítás: | 2021. Máj. 19. 07:59 |
Actions (login required)
Tétel nézet |