Az online élménymarketing hatása az online fogyasztói magatartásra

Szabó Rita (2011) Az online élménymarketing hatása az online fogyasztói magatartásra. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of D_15948.pdf] PDF
D_15948.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Online marketing, Fogyasztói magatartás, Marketingkutatás
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2021. Máj. 18. 10:37
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 11. 10:08

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet