A luxusmarketing bemutatása a budapesti ötcsillagos Kempinski Hotel Corvinus és háromcsillagos Ibis Hotel Centrum összehasonlító elemzésével

Szalatnyai Cecília (2011) A luxusmarketing bemutatása a budapesti ötcsillagos Kempinski Hotel Corvinus és háromcsillagos Ibis Hotel Centrum összehasonlító elemzésével. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of D_15952.pdf] PDF
D_15952.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Luxusszállodák, Szállodamarketing, Luxuscikk, Szolgáltatásmarketing
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2021. Máj. 18. 10:24
Utolsó módosítás: 2021. Máj. 18. 10:24

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet