New product introduction in the dairy snacks segment in Hungary: How to gain share from the strongest brand?

Osvald Ádám (2014) New product introduction in the dairy snacks segment in Hungary: How to gain share from the strongest brand? Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of DB_2817_YZCVJM.pdf] PDF
DB_2817_YZCVJM.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi Gazdálkodás (angol nyelven)

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Termék bevezetés
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovály Erzsébet
Rekord készítés dátuma: 2021. Máj. 14. 10:23
Utolsó módosítás: 2021. Máj. 14. 10:23

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet