Az Intersnack Magyarország Kft. 2013/2014-es kommunikációs stratégiai tervének elemzése

Matyóka Judit (2014) Az Intersnack Magyarország Kft. 2013/2014-es kommunikációs stratégiai tervének elemzése. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of DB_2814_Matyóka Judit VMEE2D Szakdolgozat.pdf] PDF
DB_2814_Matyóka Judit VMEE2D Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kommunikáció és Médiatudomány

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketingkommunikációs stratégia
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovály Erzsébet
Rekord készítés dátuma: 2021. Máj. 14. 10:08
Utolsó módosítás: 2021. Máj. 14. 10:08

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet