A boltválasztás szempontjai és a marketingkommunikáció szerepe a magyarországi élelemiszer-kereskedések körében: A METRO Kereskedelmi Kft. piaci helyzete és marketingkommunikációja

Horváth Fanni (2014) A boltválasztás szempontjai és a marketingkommunikáció szerepe a magyarországi élelemiszer-kereskedések körében: A METRO Kereskedelmi Kft. piaci helyzete és marketingkommunikációja. Faculty of International Management and Business.

[thumbnail of DB_2790_H19X9M - Horváth Fanni.pdf] PDF
DB_2790_H19X9M - Horváth Fanni.pdf
Hozzáférés joga: Repository staff only

Download (2MB)

Institution

Budapest Business School

Kar

Faculty of International Management and Business

Department

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Kereskedelem és Marketing

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: Marketingkommunikáció
Depositing User: Erzsébet Kovály
Date Deposited: 2021. May. 13. 12:08
Last Modified: 2021. May. 13. 12:08

Actions (login required)

View Item View Item