A boltválasztás szempontjai és a marketingkommunikáció szerepe a magyarországi élelemiszer-kereskedések körében: A METRO Kereskedelmi Kft. piaci helyzete és marketingkommunikációja

Horváth Fanni (2014) A boltválasztás szempontjai és a marketingkommunikáció szerepe a magyarországi élelemiszer-kereskedések körében: A METRO Kereskedelmi Kft. piaci helyzete és marketingkommunikációja. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of DB_2790_H19X9M - Horváth Fanni.pdf] PDF
DB_2790_H19X9M - Horváth Fanni.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Nincs adat Nincs adat
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketingkommunikáció
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovály Erzsébet
Rekord készítés dátuma: 2021. Máj. 13. 12:08
Utolsó módosítás: 2021. Máj. 13. 12:08

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet