Horváth Fanni (2014) A boltválasztás szempontjai és a marketingkommunikáció szerepe a magyarországi élelemiszer-kereskedések körében: A METRO Kereskedelmi Kft. piaci helyzete és marketingkommunikációja. Külkereskedelmi Kar.
PDF
DB_2790_H19X9M - Horváth Fanni.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) Download (2MB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Nincs adat
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Marketingkommunikáció |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Kovály Erzsébet |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Máj. 13. 12:08 |
Utolsó módosítás: | 2021. Máj. 13. 12:08 |
Actions (login required)
Tétel nézet |