A magyar termékek piaci helyzete, legfőképp a magyar termék védjegyek használatának tekintetében, a magyar fogyasztók, különösen az Y generáció megítélésében

Adamkó Nikolett (2014) A magyar termékek piaci helyzete, legfőképp a magyar termék védjegyek használatának tekintetében, a magyar fogyasztók, különösen az Y generáció megítélésében. Faculty of International Management and Business.

[thumbnail of D_17134_Adamko_Nikolett_BU565K.pdf] PDF
D_17134_Adamko_Nikolett_BU565K.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (1MB)

Institution

Budapest Business School

Kar

Faculty of International Management and Business

Department

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Nemzetközi Gazdálkodás

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: Fogyasztói társadalom
Depositing User: Erzsébet Kovály
Date Deposited: 2021. May. 12. 12:06
Last Modified: 2021. May. 12. 12:06

Actions (login required)

View Item View Item