A magyar termékek piaci helyzete, legfőképp a magyar termék védjegyek használatának tekintetében, a magyar fogyasztók, különösen az Y generáció megítélésében

Adamkó Nikolett (2014) A magyar termékek piaci helyzete, legfőképp a magyar termék védjegyek használatának tekintetében, a magyar fogyasztók, különösen az Y generáció megítélésében. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of D_17134_Adamko_Nikolett_BU565K.pdf] PDF
D_17134_Adamko_Nikolett_BU565K.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi Gazdálkodás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Fogyasztói társadalom
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovály Erzsébet
Rekord készítés dátuma: 2021. Máj. 12. 12:06
Utolsó módosítás: 2021. Máj. 12. 12:06

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet