Kereskedelmi televíziózás Magyarországon: A SuperTV2 kereskedelmi és kommunikációs stratégiájának kritikai elemzése

Balassa Eszter (2013) Kereskedelmi televíziózás Magyarországon: A SuperTV2 kereskedelmi és kommunikációs stratégiájának kritikai elemzése. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of DB_2644_Balassa Eszter C599M7.pdf] PDF
DB_2644_Balassa Eszter C599M7.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem és Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Kereskedelmi televízió
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovály Erzsébet
Rekord készítés dátuma: 2021. Máj. 12. 06:30
Utolsó módosítás: 2021. Máj. 12. 06:30

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet