Balassa Eszter (2013) Kereskedelmi televíziózás Magyarországon: A SuperTV2 kereskedelmi és kommunikációs stratégiájának kritikai elemzése. Külkereskedelmi Kar.
PDF
DB_2644_Balassa Eszter C599M7.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) Download (2MB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Nincs adat
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Kereskedelmi televízió |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Kovály Erzsébet |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Máj. 12. 06:30 |
Utolsó módosítás: | 2021. Máj. 12. 06:30 |
Actions (login required)
Tétel nézet |