A Dove, mint kozmetikai márka bemutatása és marketingkommunikációs tevékenységének elemzése

Hujber Mónika (2014) A Dove, mint kozmetikai márka bemutatása és marketingkommunikációs tevékenységének elemzése. Faculty of International Management and Business.

[thumbnail of D_17213_JHDUGZ.pdf] PDF
D_17213_JHDUGZ.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (1MB)

Institution

Budapest Business School

Kar

Faculty of International Management and Business

Department

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Nemzetközi beszerzés és értékesítés

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: Marketingkommunikáció, SWOT analízis, Unilever Magyarország Kft.
Depositing User: Erzsébet Kovály
Date Deposited: 2021. May. 11. 11:59
Last Modified: 2021. May. 11. 11:59

Actions (login required)

View Item View Item