A Dove, mint kozmetikai márka bemutatása és marketingkommunikációs tevékenységének elemzése

Hujber Mónika (2014) A Dove, mint kozmetikai márka bemutatása és marketingkommunikációs tevékenységének elemzése. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of D_17213_JHDUGZ.pdf] PDF
D_17213_JHDUGZ.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi beszerzés és értékesítés

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketingkommunikáció, SWOT analízis, Unilever Magyarország Kft.
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovály Erzsébet
Rekord készítés dátuma: 2021. Máj. 11. 11:59
Utolsó módosítás: 2021. Máj. 11. 11:59

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet