Különbségek egy konkrét márka kommunikációs politikájának elemzése alapján: Jägermeister - a globalizáció tükrében

Csifári Máté (2014) Különbségek egy konkrét márka kommunikációs politikájának elemzése alapján: Jägermeister - a globalizáció tükrében. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of D_17164_J02PYA_Csifári Máté.pdf] PDF
D_17164_J02PYA_Csifári Máté.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi Gazdálkodás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Kommunikációs kampány, Márkapolitika, Primer kutatás
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovály Erzsébet
Rekord készítés dátuma: 2021. Máj. 11. 07:24
Utolsó módosítás: 2021. Máj. 11. 07:24

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet