Varga Viktória Margit (2014) A Coca-Cola HBC Magyarország Kft. hidegital szervizének vevő kiszolgálási színvonala 2013-ban. Külkereskedelmi Kar.
PDF
DB_2849_CZ4PXM.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) Download (1MB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Nincs adat
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Vevőkiszolgálás |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Kovály Erzsébet |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Máj. 06. 08:36 |
Utolsó módosítás: | 2021. Máj. 06. 08:36 |
Actions (login required)
Tétel nézet |