Új kommunikációs formák és alternatív eszközök a magyar autóiparban

Sóstói Tamás (2014) Új kommunikációs formák és alternatív eszközök a magyar autóiparban. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of DB_2831_Sóstói_Tamás_BQE81D_Szakdolgozat.pdf] PDF
DB_2831_Sóstói_Tamás_BQE81D_Szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Kommunikáció
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovály Erzsébet
Rekord készítés dátuma: 2021. Máj. 06. 08:12
Utolsó módosítás: 2022. Okt. 11. 10:17

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet