Egy kedvezménykártya bevezetésének kommunikációs stratégiája: A Fővárosi Vízművek Zrt. vízplusz kártyaprogramjának helye a fővárosi közműszolgáltatók kedvezményrendszerei közt

Bacsó Alexandra (2014) Egy kedvezménykártya bevezetésének kommunikációs stratégiája: A Fővárosi Vízművek Zrt. vízplusz kártyaprogramjának helye a fővárosi közműszolgáltatók kedvezményrendszerei közt. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of DB_2759_BGBI09_BacsoAlexandra.pdf] PDF
DB_2759_BGBI09_BacsoAlexandra.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kommunikáció és Médiatudomány

Konzulens(ek)

Konzulens neve
Konzulens típusa
Beosztás, tudományos fokozat, intézmény
Email
Nincs adat Nincs adat
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT
NEM RÉSZLETEZETT

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Kommunikációs stratégia
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovály Erzsébet
Rekord készítés dátuma: 2021. Máj. 06. 06:31
Utolsó módosítás: 2021. Máj. 06. 06:31

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet