"Made in the World" by Electrolux a versenystratégia és a Global Value Chain tükrében

Árokszállási Rita (2014) "Made in the World" by Electrolux a versenystratégia és a Global Value Chain tükrében. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of DB_2758_CMKL3N_Árokszállási Rita_szakdolgozat.pdf] PDF
DB_2758_CMKL3N_Árokszállási Rita_szakdolgozat.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi Tanulmányok

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Versenystratégia
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovály Erzsébet
Rekord készítés dátuma: 2021. Máj. 06. 06:26
Utolsó módosítás: 2021. Máj. 06. 06:26

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet