A fogyasztók által generált marketing tendenciái, szerepe a vállalati marketing stratégia-alkotásban

Scheiner Zoltán (2014) A fogyasztók által generált marketing tendenciái, szerepe a vállalati marketing stratégia-alkotásban. Faculty of International Management and Business.

[thumbnail of D_17320_BSMO0P.pdf] PDF
D_17320_BSMO0P.pdf
Hozzáférés joga: Available at the computers of the University

Download (2MB)

Institution

Budapest Business School

Kar

Faculty of International Management and Business

Department

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

UNSPECIFIED

Szak

Marketing

Supervisors

Konzulens neve
Konzulens típusa
Assignment, Scientific qualification, Institution
Email
Nincs adat Nincs adat
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED
UNSPECIFIED

Item Type: Thesis (UNSPECIFIED)
Uncontrolled Keywords: Fogyasztói magatartás, Primer kutatás, Esettanulmány
Depositing User: Kovály Erzsébet
Date Deposited: 2021. Apr. 22. 06:49
Last Modified: 2022. Jun. 28. 09:23

Actions (login required)

View Item View Item