Németh Kitti (2014) Az Accor szállodalánc online marketing tevékenységének és lojalitást növelő hűségprogramjának bemutatása. Külkereskedelmi Kar.
|
PDF
Németh Kitti (VXQ2B7)- ACCOR Szakdolgozat.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) Download (2MB) |
|
|
PDF
HivatalosBejegyzes (27).pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) Download (177kB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Marketing Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
| Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
|---|---|
| Kulcsszavak: | Accor, Online marketing, Törzsvásárlói program |
| Felhasználói azonosító szám (ID): | Nóra Turányi |
| Rekord készítés dátuma: | 2015. Már. 05. 12:07 |
| Utolsó módosítás: | 2015. Szep. 15. 15:32 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

