A magyarországi prémium sörmárkák megkülönböztetési problémáinak elemzése, különös tekintettel a Stella Artois reklámtevékenységére

Farkas Veronika (2002) A magyarországi prémium sörmárkák megkülönböztetési problémáinak elemzése, különös tekintettel a Stella Artois reklámtevékenységére. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of DB_0559.pdf] PDF
DB_0559.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi Kommunikáció

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Reklám
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovály Erzsébet
Rekord készítés dátuma: 2021. Ápr. 12. 15:36
Utolsó módosítás: 2021. Ápr. 12. 15:36

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet