Olti Dávid (2002) Az Inter-Európa Bank Rt. 2002. évi marketingkommunikációs tevékenysége, külön tárgyalva a "vonal feletti" és a BTL eszközöket - valamint egy marketingkommunikációs folyamat bemutatása egy konkrét (fiktív) példán keresztül: az IEB hitelkártya kommunikációja. Külkereskedelmi Kar.
PDF
DB_0534.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) Download (715kB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Nincs adat
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Marketingkommunikáció |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Kovály Erzsébet |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Ápr. 12. 14:50 |
Utolsó módosítás: | 2021. Ápr. 12. 14:50 |
Actions (login required)
Tétel nézet |