A boldogság online kommunikációja az X, Y és Z generációk részére

Komáromi Erika Erzsébet (2014) A boldogság online kommunikációja az X, Y és Z generációk részére. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of szakdolgozat_Komaromi_Erika.pdf] PDF
szakdolgozat_Komaromi_Erika.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (2MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Marketing Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Boldogság, Online marketing, Fogyasztói magatartás , Média, Generációk, Kommunikáció
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2015. Már. 05. 12:07
Utolsó módosítás: 2015. Nov. 05. 15:50

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet