Szettele Zsuzsanna (2014) Új Renault Twingo marketingstratégiája a hazai autópiacon, fogyasztói preferenciák vizsgálata. Külkereskedelmi Kar.
PDF
FINAL SZAKDOLGOZAT_TWINGO.pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) Download (1MB) |
|
PDF
HivatalosBejegyzes (30).pdf Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel) Download (177kB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Vállalkozás és Emberi Erőforrások Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Környezetelemzés, Marketingstratégia, Kérdőív, Fogyasztói magatartás |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Turányi Nóra |
Rekord készítés dátuma: | 2015. Már. 05. 12:07 |
Utolsó módosítás: | 2015. Aug. 06. 13:22 |
Actions (login required)
Tétel nézet |