Új Renault Twingo marketingstratégiája a hazai autópiacon, fogyasztói preferenciák vizsgálata

Szettele Zsuzsanna (2014) Új Renault Twingo marketingstratégiája a hazai autópiacon, fogyasztói preferenciák vizsgálata. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of FINAL SZAKDOLGOZAT_TWINGO.pdf] PDF
FINAL SZAKDOLGOZAT_TWINGO.pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (1MB)
[thumbnail of HivatalosBejegyzes (30).pdf] PDF
HivatalosBejegyzes (30).pdf
Hozzáférés joga: Csak az archívum karbantartója nyithatja meg (titkosított dolgozat - engedéllyel)

Download (177kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Vállalkozás és Emberi Erőforrások Intézeti Tanszék

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi Gazdálkodás

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Környezetelemzés, Marketingstratégia, Kérdőív, Fogyasztói magatartás
Felhasználói azonosító szám (ID): Turányi Nóra
Rekord készítés dátuma: 2015. Már. 05. 12:07
Utolsó módosítás: 2015. Aug. 06. 13:22

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet