Heiszman Tamás (2014) Gamification – Játékalapú megoldások. Külkereskedelmi Kar.
PDF
Heiszman_Tamas_Szakdolgozat_Gamification.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (2MB) |
|
Microsoft Excel
Heiszman_Tamas_Kutatasi_melleklet.xls Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (567kB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Marketing Intézeti Tanszék
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Gamifikáció, Játékosítás |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Turányi Nóra |
Rekord készítés dátuma: | 2015. Már. 05. 12:07 |
Utolsó módosítás: | 2015. Okt. 20. 09:59 |
Actions (login required)
Tétel nézet |