Esküvő mint PR eszköz avagy A családi rendezvény sikeressége miként hat a személyes és szervezeti image-re?

Borbély Renáta (2006) Esküvő mint PR eszköz avagy A családi rendezvény sikeressége miként hat a személyes és szervezeti image-re? Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of D_12662.pdf] PDF
D_12662.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (825kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nincs adat

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Rendezvényszervezés, PR, Esküvő
Felhasználói azonosító szám (ID): Tabányi Réka
Rekord készítés dátuma: 2021. Ápr. 07. 14:01
Utolsó módosítás: 2021. Ápr. 07. 14:01

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet