A Matheus Pálinkaház marketingstratégiájának átalakítása, a márkaismertség növelése

Németh Zsolt (2012) A Matheus Pálinkaház marketingstratégiájának átalakítása, a márkaismertség növelése. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of D_16469.pdf] PDF
D_16469.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Kereskedelem Marketing

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketingstratégia, Primer kutatás, Fogyasztói magatartás
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovály Erzsébet
Rekord készítés dátuma: 2021. Ápr. 07. 07:02
Utolsó módosítás: 2021. Ápr. 07. 07:02

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet