A magyar borok hazai és nemzetközi megítélése a bormarketing tevékenység tükrében

Papp Zsuzsanna Zsófia (2006) A magyar borok hazai és nemzetközi megítélése a bormarketing tevékenység tükrében. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of D_12591.pdf] PDF
D_12591.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi Marketing és TQM

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Fogyasztói magatartás, Borpiac, Bormarketing, Magyarország
Felhasználói azonosító szám (ID): Tabányi Réka
Rekord készítés dátuma: 2021. Ápr. 06. 13:26
Utolsó módosítás: 2021. Ápr. 06. 13:26

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet