A kis- és középvállalkozások és a közösségi média egymáshoz való viszonya

Fehér Kornélia (2012) A kis- és középvállalkozások és a közösségi média egymáshoz való viszonya. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of D_16345.pdf] PDF
D_16345.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi Gazdálkodás (francia nyelven)

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Kis- és középvállalkozások, Közösségi Média, Médiaelemzés
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovály Erzsébet
Rekord készítés dátuma: 2021. Ápr. 01. 05:41
Utolsó módosítás: 2021. Ápr. 01. 05:41

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet