Javaslatok az Universitas országos diákvállalkozási hálózat marketingstratégiájára a tagok preferenciáinak és elégedettségének vizsgálata után

Kálmán Bernadett (2006) Javaslatok az Universitas országos diákvállalkozási hálózat marketingstratégiájára a tagok preferenciáinak és elégedettségének vizsgálata után. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of D_12569.pdf] PDF
D_12569.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi Marketing és TQM

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Universitas, Szolgáltatásmarketing, Elégedettség
Felhasználói azonosító szám (ID): Tabányi Réka
Rekord készítés dátuma: 2021. Már. 30. 14:00
Utolsó módosítás: 2021. Már. 30. 14:00

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet