Keszthelyi Anna Sára (2006) Ádám trónfosztása(?), avagy az Éva-marketing lehetőségeinek bemutatása általánosan és egy specifikus területen - a hazai újautó-értékesítésre fókuszálva. Külkereskedelmi Kar.
PDF
D_12558.pdf Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg Download (1MB) |
Intézmény
Budapesti Gazdasági Főiskola
Kar
Tanszék
Nincs adat
Tudományterület/tudományág
NEM RÉSZLETEZETT
Szak
Mű típusa: | diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT) |
---|---|
Kulcsszavak: | Autókereskedelem, Fogyasztói magatartás, Nők |
Felhasználói azonosító szám (ID): | Tabányi Réka |
Rekord készítés dátuma: | 2021. Már. 30. 11:41 |
Utolsó módosítás: | 2021. Már. 30. 11:41 |
Actions (login required)
Tétel nézet |