Ádám trónfosztása(?), avagy az Éva-marketing lehetőségeinek bemutatása általánosan és egy specifikus területen - a hazai újautó-értékesítésre fókuszálva

Keszthelyi Anna Sára (2006) Ádám trónfosztása(?), avagy az Éva-marketing lehetőségeinek bemutatása általánosan és egy specifikus területen - a hazai újautó-értékesítésre fókuszálva. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of D_12558.pdf] PDF
D_12558.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Külgazdaság

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Autókereskedelem, Fogyasztói magatartás, Nők
Felhasználói azonosító szám (ID): Tabányi Réka
Rekord készítés dátuma: 2021. Már. 30. 11:41
Utolsó módosítás: 2021. Már. 30. 11:41

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet