A marketing evolúciója a fogyasztók szempontjából - avagy a cipőbolttól az érzékszervi marketingig

Fehér Barbara (2007) A marketing evolúciója a fogyasztók szempontjából - avagy a cipőbolttól az érzékszervi marketingig. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of D_13706.pdf] PDF
D_13706.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Gazdaságdiplomácia és Nemzetközi Menedzsment

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Marketingkutatás, Fogyasztói magatartás, Reklámtörténelem
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovály Erzsébet
Rekord készítés dátuma: 2021. Már. 30. 05:26
Utolsó módosítás: 2021. Már. 30. 05:26

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet