A minőségügy szerepe a hazai szállodaiparban: a Pólus Palace Thermal Golf Club Hotel példáján szemléltetve

Temesvári Ágnes (2007) A minőségügy szerepe a hazai szállodaiparban: a Pólus Palace Thermal Golf Club Hotel példáján szemléltetve. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of D_13493.pdf] PDF
D_13493.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (553kB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi Marketing és TQM

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Szállodamarketing, Szolgáltatásmarketing, Minőségmenedzsment
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovály Erzsébet
Rekord készítés dátuma: 2021. Már. 25. 15:24
Utolsó módosítás: 2021. Már. 25. 15:25

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet