Új értékesítési forma a lakberendezési piacon: A Maxcity sikere Magyarországon

Rajháty Anna (2007) Új értékesítési forma a lakberendezési piacon: A Maxcity sikere Magyarországon. Külkereskedelmi Kar.

[thumbnail of D_13435.pdf] PDF
D_13435.pdf
Hozzáférés joga: Csak nyilvántartásba vett egyetemi IP címekről nyitható meg

Download (1MB)

Intézmény

Budapesti Gazdasági Főiskola

Kar

Külkereskedelmi Kar

Tanszék

Nincs adat

Tudományterület/tudományág

NEM RÉSZLETEZETT

Szak

Nemzetközi Marketing és TQM

Mű típusa: diplomadolgozat (NEM RÉSZLETEZETT)
Kulcsszavak: Bútorpiac, Lakberendezési áruházak, Marketingkutatás
Felhasználói azonosító szám (ID): Kovály Erzsébet
Rekord készítés dátuma: 2021. Már. 24. 09:42
Utolsó módosítás: 2021. Már. 24. 09:42

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet